14 listopada 2012 w Chilli Klub odbyło się po raz drugi spotkanie ‘biznes na luzie’. Podczas imprezy uczestnicy mogli posłuchać o budowaniu silnej marki oraz działaniach zintegrowanych. Po oficjalnej części natomiast był czas na porozmawianie i wymienienie się kontaktami w przyjaznej i luźnej atmosferze.
Na drugie spotkanie zaproszeni zostali dwaj prelegenci. Pierwszym mówcą był Marcin Zaborowski, na codzień dyrektor marketingu w Fabryce E-Biznesu – firmie, która została uznana przez Deloitte za ‘wschodzącą gwiazdę’ na rynkach europy środkowo-wschodniej. Marcin opowiadał nam w pierwszej kolejności o działaniach marketingowych i zaletach ich integrowania.
Następnie, już z ramienia partnera spotkania – Wschodniej Sieci Aniołów Biznesu wspomniał, czym się zajmuje ta ponadregionalna platforma współpracy, aby na końcu zachęcić uczestników do realizacji swoich marzeń i planów na firmę. Drugim prelegentem był Paweł Tkaczyk z agencji MIDEA, obecnie wykładowca i szkoleniowiec. Paweł jest autorem znanego blogu o wizerunku firm, dwóch książek („Zakamarki marki” i „Grywalizacja”) oraz podcastu (audycji) o marketingu pt. „Mała wielka firma”. Mieliśmy szansę dowiedzieć się od niego o istocie i sposobach budowania silnej marki. Na koniec, już po oficjalnych wystąpieniach był czas, aby porozmawiać, powymieniać kontakty i nawiązać znajomości.
„Frekwencja nas pozytywnie zaskoczyła – było prawie 80 osób! To oznacza, że ludziom brakuje w Rzeszowie wydarzeń, które będą dostarczać zarówno wiedzy i inspiracji jak i kontaktów i dobrej zabawy” – podsumowuje współorganizator wydarzenia, Kuba.
Podczas pierwszego spotkania, które miało miejsce 10 października 2012 r. w restauracji MUZA (podziemia teatru maska) przeszło 20 uczestników mogło posłuchać o istocie wizji i misji w momencie budowania silnej marki oraz sposobach budowania strony internetowej, aby odpowiadała wcześniej określonej marce. Uczestnicy mieli szansę ponadto poznać przyczyny powstania inicjatywy oraz posłuchać o planach na najbliższe spotkania.
Portal BIZNESiSTYL.pl jest partnerem medialnym nadchodzących wydarzeń.