Reklama

Biznes

Sztuka promowania miejsc

Artykuł Partnera
Dodano: 21.11.2013
8873_IMG_6063
Share
Udostępnij
Jak wypromować miasto, gminę lub województwo? Co zrobić, by przyciągnąć turystów, młodych ludzi zachęcić do studiowania, przedsiębiorców do inwestowania? Na trzecim już Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w Rzeszowie eksperci pokażą jakich narzędzi używać, by skutecznie informować o atrakcjach regionu. 
 
W odbywającym się w Rzeszowie 21 i 22 listopada kongresie bierze udział ponad 150 osób ze wszystkich polskich województw. W trakcie spotkania prezentowane są nowości z branży marketingu miejsc, a eksperci i pasjonaci tematu dzielą się uwagami, w jaki sposób można wykorzystywać innowacyjne technologie w różnych obszarach dialogu z otoczeniem.
 
Świadomość tego, jak ważna jest promocja regionów wciąż rośnie, a do stworzenia z miasta czy województwa silnej marki zatrudniani są specjaliści i eksperci posiadający wiedzę oraz umiejętności praktyczne. Właśnie dlatego powstała idea corocznego organizowania spotkania adresowanego do wszystkich, którzy związani są z budowaniem i promocją wizerunku miast oraz regionów.
 
Temat przewodni tegorocznego kongresu to „Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości”. W programie jest kilkanaście godzin prelekcji i warsztatów, które poprowadzi ponad dwudziestu ekspertów. Tajnikach budowania marek miejsc zdradzają m.in. Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Partner of Promotion, Rafał Sanecki, p.o. regionalnego kierownika sprzedaży – Region Południowy Onet.pl, Bohdan Pawłowicz, członek rady nadzorczej IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce i sędzia Komisji Etyki Reklamy oraz Mateusz Tułecki, Chief Marketing Officer Motteq Group. 

Kongresowe zagadnienia dotyczą m.in. szans i zagrożeń wynikających z wykorzystania informatycznych technologii, rozwoju e-marketingu oraz m-marketingu, a także przyszłości marketingu miejsca i trendach, za którymi warto podążać.
 
Prezentowane są również kampanie, które intrygowały i inspirowały branżę w ostatnich miesiącach. Pierwszy dzień kongresu kończy debata z udziałem ekspertów i zgromadzonych gości na temat „Reklama w przestrzeni miejskiej”.
 
Drugi dzień to warsztaty praktyczne, podczas których uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób współpracować z blogerami i vlogerami, na czym polega efektywna komunikacja z mediami, jak reagować w sytuacjach kryzysowych, a także…czy można stworzyć własne radio w 15 minut i jak je wykorzystać do promocji miejsca?
 
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. 
 
fot. T. Poźniak
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy