O tym, jak ważne jest poczucie własnej wartości u każdego człowieka, nikogo nie trzeba przekonywać. To, jak ważne jest ono u lidera, jest raczej oczywiste. Mniej oczywiste staje się, gdy takiemu liderowi zadamy kilka prostych pytań dotyczących jego rzeczywistych celów i wiedzy o samym sobie.
Te i inne zagadnienia dotyczące budowania własnej marki, marki lidera, poruszane były podczas pierwszego w Rzeszowie cyklu spotkań w ramach
klubu SheXO firmy Deloitte. Spotkanie zamknięte dla zaproszonych pań z Podkarpacia. Kobiet zarządzających dużymi firmami w regionie lub działami w tych firmach.
Klub SheXO, to inicjatywa kobiet z Deloitte mająca na celu stworzenie regionalnych klubów Kobiet Biznesu. Ma to być miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i obalania stereotypów.
Gościem i ekspertem pierwszego spotkania była
Joanna Malinowska-Parzydło, doradca strategiczny i ekspert w obszarze zarządzania kapitałem intelektualnym, komunikacji, przywództwa i zarządzania marką osobistą. W przeszłości dyrektor personalna TVN S.A., obecnie CEO Personal Brand Institute, autorka unikalnego procesu Brand Your Name© oraz prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Mentorka w polskiej edycji programu Fundacji Hillary Clinton
„Vital Voices”, uczestniczka Rady Programowej
Vital Voices Chapter Poland. Członek Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Honorowy członek IABC Polska.
Spotkanie było znakomitym warsztatem i podstawą do zastanowienia się nad tym, jak być dobrym i szanowanym szefem, ale co najważniejsze jak zarządzać sobą aby osiągać zamierzone i postawione sobie cele. Wiele pytań pozostawionych do odpowiedzi samemu sobie i wiele świetnych przykładów, skłoniło uczestniczki do przemyślenia zarówno swojej pozycji w firmach, które reprezentują jak i własnych ambicji i zachowań jako osób kierujących zespołem.
Kolejne spotkanie w ramach
klubu SheXO już po wakacjach.