Każdy klient lubi dostawać gadżety reklamowe. Jednak radość z gratisowego długopisu czy notesu jest znacznie mniejsza niż z pendrive’a. Z tego też powodu coraz większa ilość przedsiębiorców decyduje się na tego rodzaju prezent zarówno dla nowych, jak i stałych klientów. Dowiedz się, czym warto się kierować, aby kupić pendrive, który pozytywnie wpłynie na promocję firmy.
Pendrive tylko z logo lub nazwą firmy
Kiedy poszukujemy odpowiedniego gadżetu reklamowe i nie chcemy stawiać na banalne rozwiązania, powinniśmy wybrać właśnie pendrive’y. Taki wybór będzie zarówno praktyczny, na pewno przypadnie do gustu klientom, jak i przy okazji firma zacznie być pozytywniej odbierana. Obecnie pendrive’y są bardzo często wykorzystywane zarówno w biurze, jak i codziennym życiu, dlatego możemy liczyć również na to, że klienci będą samoistnie rozprzestrzeniać logo firmy wśród szerszej liczby odbiorców. Pendrive z wybranym przez nas nadrukiem można zamówić na stronie internetowej http://giftyonline.pl/pl/produkty/20/pamieci-usb-pendrive-z-nadrukiem w wybranym kształcie i kolorze.
Dopasuj kolorystykę
Każda osoba zajmująca się reklamą musi znać grupę odbiorców, do której kierowane są produkty lub usługi. Na bazie tej wiedzy oraz w połączeniu z dziedziną, którą zajmuje się firma, można wybrać odpowiednią kolorystykę pendrive. Kiedy działamy w branży kosmetycznej i nasze produkty skierowane są do młodych kobiet, dobrym wyborem będą gadżety reklamowe w żywych kolorach, np. w czerwieni, różu, żółci czy turkusie.
Zwróć uwagę na kształt pendrive’a
Dziś można znaleźć modele pendrive’ów w naprawdę przeróżnych kształtach i rozmiarach. W ten sposób znacznie łatwiej dopasujemy go do branży, w której działamy, profilu grupy odbiorców czy też cech charakteryzujących naszą firmę. Praktycznym i ciekawym rozwiązaniem mogą być modele w kształcie długopisów, które będą przy okazji wielofunkcyjne. Eleganckim rozwiązaniem staną się produkty mające skórzaną obudowę, którą można przypiąć do kluczy lub spodni. Oprócz tego pendrive'y miewają bardziej tradycyjne kształty, czyli różnych rozmiarów prostokąty. Bardzo popularne są również zabawne i wyjątkowe modele, np. w kształcie sympatycznych ludzików.
Pojemność pendrive’a
Nie da się ukryć, że pojemność pendrive jest jednym z kryteriów wpływających na cenę produktu. Skoro ma być to gadżet reklamowy, to równie dobrze można zdecydować się na symboliczną pojemność, czyli 4 GB lub 8 GB. W przypadku firm z większym kapitałem chcących docenić ekskluzywnych klientów, lepszym rozwiązaniem będzie wybranie modeli mogących pomieścić pliki liczące 32 GB lub nawet więcej
Kiedy warto podarować klientowi pendrive z nadrukiem?
Istnieje wiele sytuacji, kiedy chcemy obdarować klienta. Najczęściej robimy to, kiedy chcemy docenić konsumentów, którzy wielokrotnie robili zakupu w naszym sklepie lub korzystali z naszych usług. Stali klienci doceniają takie prezenty i z chęcią je przyjmują. Dobrym rozwiązaniem jest wyposażenie się w pendrive z logo, kiedy bierzemy udział w jakiś targach branżowych. Wtedy można je podarować przybyłym gościom, aby przykuć ich uwagę i zostać pozytywnie zapamiętanym.