Reklama

Biznes

Audyt SEO. Sprawdź, co możesz dzięki niemu zyskać!

Materiał Partnera
Dodano: 21.02.2023
71810_zdjecie_glowne-resizer-750q75
Share
Udostępnij

Pojęcie audytu SEO jest świetnie znane każdemu przedsiębiorcy, który prowadzi swoją działalność biznesową także w sieci. Kryje się pod nim kompleksowa analiza funkcjonowania strony internetowej pod kątem jej widoczności w Google, czyli najpopularniejszej wyszukiwarce. Pozycja strony w wyszukiwarce to dziś swoiste „być albo nie być” biznesu w internecie, audyty SEO stanowią z kolei świetny wstęp do skutecznego pozycjonowania. Sprawdźmy, jakie korzyści można dzięki nim osiągnąć!

Co kryje się pod pojęciem audytu SEO?

Kluczowym elementem działalności biznesowej w internecie jest optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, czyli działania z zakresu SEO. Optymalizację można wykonać zarówno samodzielnie, jednak bardzo praktycznym rozwiązaniem, które daje duże szanse na osiągniecie satysfakcjonujących efektów, jest ich powierzenie sprawdzonej agencji. Zanim jednak zabierzemy się do dzieła, warto przeprowadzić audyt SEO.

Audyt SEO to proces, w którym dokładnie analizowane są poszczególne obszary funkcjonowania witryny oraz dotychczas prowadzone działania z zakresu pozycjonowania. Badane są techniczne aspekty funkcjonowania strony, jej budowa, błędy, dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, jakość treści i grafik, linkowanie wewnętrzne, a także szybkość ładowania się serwisu i jego poszczególnych podstron. Audyty SEO weryfikują także słowa kluczowe, na które wyświetla się strona, a także sprawdzają jej konkurencję.

Po zakończeniu audytu klient otrzymuje raport, w którym wyszczególnione są wszystkie istotne elementy analizy, w tym wskazane mocne i słabe strony serwisu. Klient otrzymuje także praktyczne rady, jak poprawić jakość funkcjonowania serwisu i tym samym zwiększyć swoje szanse na uzyskanie dobrej widoczności w Google.

Dlaczego audyty SEO są takie ważne? W czym pomagają?

Optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarki i regularnie przeprowadzane audyty SEO znacząco przybliżają firmę do osiągnięcia sukcesu w internecie. Wynika to z bardzo prostej przyczyny, a mianowicie działania te pozwalają podnieść pozycję strony w Google i tym samym sprawić, że będzie ona odwiedzana przez coraz więcej osób. A to właśnie w tym tkwi klucz do powiększenia grona klientów i poprawy wyników sprzedażowych, co stanowi najważniejsze dążenie każdej firmy prowadzącej działalność komercyjną.

Jak widać, audyt SEO zdecydowanie opłaca się przeprowadzić. Kiedy natomiast najlepiej zlecić jego wykonanie? Istnieje kilka sprzyjających temu okazji. Pierwszą z nich jest uruchomienie nowej strony internetowej. Audyt SEO pozwoli od samego początku właściwie przystosować ją do aktualnych wymagań wyszukiwarek i zapewnić dobry start.

Właściwym momentem na przeprowadzenie audytu SEO jest także nawiązanie współpracy z agencją SEO – audyt jest bowiem doskonałym punktem wyjściowym dla udanego pozycjonowania. Wreszcie, analizę warto przeprowadzić także przy okazji przenoszenia strony lub jej gruntownej przebudowy/rozbudowy, a także w sytuacji, kiedy zaobserwowaliśmy spadek pozycji strony w Google lub zmniejszenie na niej ruchu organicznego – bez widocznego powodu.

Więcej na temat audytu SEO dowiesz się na stronie https://www.devagroup.pl/audyt-seo.


Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy