Reklama

Biznes

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014

materiał promocyjny
Dodano: 21.02.2014
11060_Kongres-Profesjonalistow-PR-2013
Share
Udostępnij
Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji – oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Na stronie konferencji dostępny jest już roboczy program spotkania. 
 
Kwiecień to miesiąc, który od kilkunastu lat jest zarezerwowany na spotkania branży PR, czyli m.in. Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej.
 
Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.
 
Znane nazwiska i gość specjalny 
 
W tym roku usłyszymy wystąpienia między innymi: Adama ŁASZYNA, Prezesa Zarządu, Alert Media Communications, Szymona SIKORSKIEGO, Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o., Magdaleny BUGAJŁO, Kierownika ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia, Sebastiana BYKOWSKIEGO, Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana JAMIOŁKOWSKIEGO, Dyrektora Biura Public Relations, Provident Polska SA, Mateusza MARTYNIUKA, Rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła TROCHIMIUKA, Prezesa Zarządu Partner of Promotion i Michała MACIERZYŃSKIEGO, Dyrektora Biura Innowacji, Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym Kongresu będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Tym razem spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania: do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy?
 
Na koniec praktyka 
 
Podobnie jak w roku ubiegłym, uzupełnieniem części merytorycznej Kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach. Pełny program wydarzenia jest już dostępny na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl
 
Ostatnie dni styczniowych rabatów
 
Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Najbardziej atrakcyjne rabaty obowiązują jeszcze do końca stycznia br. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.
 
Kontakt dla mediów
dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu
e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
——————————————————–
Informacje uzupełniające:
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, który od 14 lat organizuje podobne wydarzenia w Rzeszowie oraz Wrocławiu.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy