Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Social Media? Kiedy jest ten właściwy moment na uruchomienie m-sklepu? Na co zwrócić uwagę tworząc biznes sprzedażowy? To tylko przykładowe pytania, które padną podczas kolejnej Konferencji Klastra IT „Mobile & e-commerce w biznesie”, która odbędzie się już 26 września br. w Hotelu Rzeszów.
Właściciele sklepów coraz częściej dostrzegają potencjał w wirtualnej działalności. Tradycyjne przedsiębiorstwa zaczynają przenosić się do Internetu, gdzie mogą trafić do większej grupy klientów. Eksperci zwracają uwagę, że w najbliższych latach oblicze handlu detalicznego zacznie się zmieniać, a najdynamiczniej rozwijać się będzie handel mobilny. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców,
Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka organizują konferencję
„Mobile & e-commerce w biznesie”. Będzie to doskonała okazja do poznania m.in. przykładów najbardziej zaawansowanych i rozbudowanych technologicznie platform sprzedażowych oraz nowoczesnych technologii mobilnych oraz rozwiązań e-commerce.
Goście specjalni na konferencji
„Mobile & e-commerce w biznesie” to wydarzenie, które 26 września br. zgromadzi w jednym miejscu osoby zarządzające dużymi i średnimi firmami. Spotkanie będzie obejmowało bogate merytorycznie wykłady plenarne z udziałem ekspertów. Zaproszenie przyjęli również goście specjalni.
Paweł Sala z FreshMail, przedstawi sposoby na zwiększenie efektywności działań email marketingowych – jak sam twierdzi to najbardziej skuteczna forma komunikacji z odbiorcami. Kolejną osobą będzie Roman Bieda, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy sp. j., rzecznik patentowy, który przybliży najważniejsze kwestie dotyczące przesyłania informacji handlowych, kar grożących za naruszenie przepisów i najnowszych zmian w rozpowszechnianiu informacji handlowych w Internecie. Z kolei Kornel Dulęba z agencji SEM Grupy INETRIA.PL w swojej prelekcji zwróci uwagę na efektywne strategie marketingowe w e-commerce. Podpowie, jakie narzędzia marketingowe wykorzystywać i kiedy oraz w jaki sposób dokonać doboru optymalnych rozwiązań w zależności od etapu procesu zakupowego klienta.
To tylko niektóre przykłady wystąpień czekające na uczestników konferencji. Dokładny program spotkania znajduje się na:
www.mobileandcommerce.pl
Rejestracja uczestników potrwa do 17 września. W związku z tym, że jest to wydarzenie bezpłatne – decyduje kolejność zgłoszeń. Aby zostać uczestnikiem spotkania wystarczy wypełnić formularz dostępny na: www.mobileandcommerce.pl/rejestracja
Więcej informacji na temat Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej znajduje się na: www.klasterit.pl