Spotkanie Młodego Biznesu przygotowywane przez Województwo Małopolskie jak co roku oficjalnie zainauguruje Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce. Tegoroczne wydarzenie organizowane jest pod hasłem „AI w Biznesie” i odbędzie się 18 listopada 2024 r. o godz. 18:00 w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.
Sympatycy corocznie organizowanego Spotkania Młodego Biznesu wiążą z nim spore oczekiwania i nadzieje. Występujący podczas nich prelegenci potrafią zainteresować, zainspirować, dodać motywacji. Zapewniamy, że nie inaczej będzie w tym roku. Serdecznie zapraszam do udziału w tym wydarzeniu!
– mówi marszałek Łukasz Smółka.
Podczas wydarzenia prelegenci podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą ekspercką na temat wykorzystania AI w biznesie, powiedzą jaki wpływ mają technologie cyfrowe na strategie biznesowe w organizacji, w jaki sposób można je wykorzystać, aby skutecznie rozwijać swoją działalność (zarówno w zakresie np. marketingu, sprzedaży, obsługi klienta czy pozyskiwaniu współpracowników).
Andrzej Horoch w swoim wystąpieniu skupi się na kluczowych strategiach sprzedaży innowacji. Omówi, jakie wyzwania stają przed innowatorami, gdy próbują przekonać klientów do nowoczesnych rozwiązań oraz jak odpowiednia narracja może pomóc w budowaniu zaufania i zainteresowania. Uczestnicy poznają sprawdzone metody na prezentowanie wartości innowacji w sposób angażujący i zrozumiały dla odbiorców. Poznają kluczowe wyzwania, które napotkają podczas prezentacji.
Katarzyna Olejniczak opowie o tym jak sztuczna inteligencja może poprawić automatyzację, personalizację oraz analizę danych. Uczestnicy dowiedzą się jak AI pomaga firmom efektywniej zarządzać czasem, zasobami oraz skalować działalność. Skupi się również na etycznym wykorzystaniu AI i znaczeniu ochrony danych klientów w budowaniu zaufania.
Adrian Gamoń skupi się w swoim wystąpieniu na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie rozwijania personal brandingu, szczególnie na platformach takich jak LinkedIn. Zwróci uwagę na to, jak automatyzacja i algorytmy mogą wspierać nie tylko optymalizację działań marketingowych, ale także pomagać w tworzeniu spersonalizowanych treści, które lepiej odpowiadają na potrzeby odbiorców.
Agenda Spotkania Młodego Biznesu:
- 17:00 – 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
- 18:00 – 18:15 Łukasz Smółka, Marszałek Województwa Małopolskiego: wystąpienie otwierające
- 18:15 – 18:50 Andrzej Horoch, Współwłaściciel Connected Realities: „Innowacje na sprzedaż! Czyli jak prezentować i sprzedawać innowacje technologiczne AI”
- 18:50 – 19:25 Katarzyna Olejniczak, Szef Produktu, Noa Tech Sp. z o.o.: „Jak sztuczna inteligencja (AI) może wspierać rozwój biznesu”
- 19:25 – 20:00 Adrian Gamoń, Właściciel adriangamon.com – strateg marki i trener LinkedIn: „AI w budowaniu marki osobistej przedsiębiorcy”
- 20:00 – 22:00 Podsumowanie, poczęstunek, networking
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, wymagania jest rejestracja na spotkanie. LINK do formularza rejestracyjnego.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.