Reklama

Kraj

„Taki tydzień, że OOO!”. Odwracają Black Friday, żeby pomóc dzieciom

Ogólnopolski Operator Oświaty/PAP Mediaroom
Dodano: 22.11.2024
fot. Ogólnopolski Operator Oświaty
fot. Ogólnopolski Operator Oświaty
Share
Udostępnij

Już w dniach 22-29 listopada 2024 roku możesz wziąć udział w wyjątkowej inicjatywie, która odmienia Black Friday na lepsze. „Taki tydzień, że OOO!” to akcja charytatywna, która wspiera przedszkolnych i szkolnych psychologów w 69 placówkach w całej Polsce. Organizowana przez fundację Ogólnopolski Operator Oświaty, przy współpracy z Learnetic Polska, łączy szczytny cel z technologią.

Wrześniowy raport Najwyższej Izby Kontroli ujawnia niepokojące dane: liczba dzieci potrzebujących wsparcia psychologicznego wzrosła o 50% w ciągu ostatnich trzech lat. Wśród nastolatków wzrost wyniósł aż 68%. Tymczasem na wizytę w poradni psychologicznej czeka się nawet 12 miesięcy.

Fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty, która prowadzi bezpłatne szkoły i przedszkola w siedmiu województwach dba o to, aby dzieci i nastolatkowie mieli wsparcie w miejscu, gdzie spędzają większość czasu – w szkołach i przedszkolach. Aby jednak mogło ono być skuteczne, konieczne jest odpowiednie wyposażenie gabinetów psychologicznych.

„Psychologowie, pracujący w naszych placówkach podkreślają, że najważniejszym obszarem, którym trzeba się umiejętnie zaopiekować już od najmłodszego wieku, są dziecięce emocje – tłumaczy Barbara Wiśniewska, koordynatorka projektu „Taki Tydzień, że OOO!” fundacji Ogólnopolski Operator Oświaty. – Dlatego chcemy doposażyć ich gabinety w pomoce do zajęć i terapii właśnie z tego obszaru”.

Odwrócony Black Friday z Learnetic

Już 22 listopada rusza więc kolejna edycja charytatywnej akcji „Taki tydzień, że OOO!”. Potrwa aż do Czarnego Piątku, czyli Black Friday, który w tym roku przypada 29 listopada. Na czym polega? To proste.

„Przez tydzień nasi partnerzy, zamiast obniżać ceny produktów, przekazują procent od ich sprzedaży na ważny cel – wyjaśnia Barbara Wiśniewska. – Dzięki temu gorący czas zakupów nabiera głębszego znaczenia i dodatkowego wymiaru”.

W tym roku partnerem „Taki Tydzień, że OOO!” jest firma Learnetic Polska i learn:bit Arcade, zestaw do nauki programowania w Pythonie. Aż 20% ceny każdego sprzedanego w dniach 22-29 listopada zestawu learn:bit Arcade zostanie przekazane na zakup pomocy do realizacji zajęć i terapii z dziećmi.

Programowanie i pomaganie. połączenie doskonałe

Charytatywny zestaw Learnetic Polska składa się z interaktywnego kursu, płytki rozszerzającej i mikrokontrolera. Ten zestaw edukacyjny dedykowany jest dzieciom od 12 lat, nauczycielom, a także rodzicom, którzy chcą wspierać rozwój kompetencji informatycznych swoich dzieci. Pozwala tworzyć, programować i od razu testować własne projekty w świecie rzeczywistym.

„Na naukę programowania nigdy nie jest za wcześnie ani za późno. W pudełku learn:bit Arcade znajduje się wszystko, co potrzebne, aby rozpocząć edukacyjną przygodę. Kurs skonstruowany jest tak, aby wprowadzić w ten temat każdego. A dzięki akcji >>Taki tydzień, że OOO!<< inwestycja w rozwój umiejętności programistycznych wiąże się z robieniem czegoś dobrego także dla innych” – mówi Jacek Świątek, dyrektor marketingu Learnetic Polska.

„Taki tydzień, że OOO!” potrwa od 22 do 29 listopada. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://operator.edu.pl/pl/taki-tydzien-ze-ooo 

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy