Reklama

Biznes

O technikach wywierania wpływu w biznesie na Akademii Aeropolis

Katarzyna Grzebyk
Dodano: 16.05.2016
27108_21013_IMG_31891
Share
Udostępnij
O podstawowych technikach i narzędziach wpływu w biznesie oraz skutecznym wpływaniu na osiąganie biznesowych celów – Podkarpacki Park Naukowo-Techniczny organizuje bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców w ramach Akademii Aeropolis. Praktycznymi wskazówkami podzielą się Tomasz Hermaniuk i Marek Skała. Podczas spotkania w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce w dniu 23 maja zostaną także ogłoszone wyniki Konkursu Junior Innowacji Podkarpacia 2016.

– Akademia AEROPOLIS to nowy pomysł realizowany w ramach usług szkoleniowych Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego. To cykl planowanych spotkań, które mają na celu podnoszenie kompetencji jej słuchaczy. Chcemy, aby uczestnicy tych wydarzeń byli zainspirowani i zmotywowani do odważnych i innowacyjnych działań, aby wraz z najlepszymi trenerami odkrywali interesujące dla nich obszary biznesu – mówi Dawid Adamski, kierownik Centrum Inkubatora Technologicznego i Promocji.
 
Marek Skała, znany trener, coach, dziennikarz i mówca motywacyjny z kilkunastoletnim doświadczeniem, właściciel Instytutu Szkoleń Megalit, wystąpi na Akademii Aeropolis z prelekcją pt. „Jak wpływać, by osiągać cele biznesowe”.
 
– Bardzo wiele w swoim życiu oddajemy przypadkowi albo naturze. Np. spotykamy kogoś i mówimy, że zadziałała chemia, bo złapaliśmy dobry kontakt i mamy dobre relacje. Lub odwrotnie – nie zadziałała chemia. Z mojego punktu widzenia, ta cała „chemia” jest do zrobienia i taką dobrą relację można zbudować. Często też myślimy, że jeśli ktoś zrobił coś odruchowo, naturalnie, tak prosto z serca – to jest w porządku. Ale gdy ktoś planuje, myśli – to już nie jest w porządku. Kobiety zwykle mają przekonanie, że ich mężczyzna powinien się domyślić pewnych rzeczy. Jeśli się nie domyśli, tylko trzeba mu to powiedzieć, uważają to za mniej ważne. Przecież wcale tak nie powinno być. Nad większością działań, jakie podejmujemy życiu, musimy pracować w sposób świadomy i przemyślany – tłumaczy Marek Skała. 
 
– Wiele osób, które prowadzą biznes, uważa, że wywierane wpływu jest nieetyczne i jest to manipulacja. Natomiast manipulacja to nic innego jak trzymanie, kontrolowanie w ręku danej sytuacji. Gdy mówimy o manipulowaniu pilotem od telewizora, to nie mamy złych odczuć. Chciałbym przekonać słuchaczy, że warto pomyśleć, że kiedy spotykamy klientów, partnerów, biznesowych, trzeba się do tych spotkań dobrze przygotować. Pomyśleć, co chcemy dzięki temu spotkaniu osiągnąć, jakich argumentów użyć, żeby wywrzeć wpływ. Wiele osób tego nie robi, uważając to za manipulację w złym znaczeniu tego słowa – wyjaśnia Marek Skała.
 
Tomasz Hermaniuk, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Rzeszowskim opowie o podstawowych technikach i narzędziach wpływu w biznesie. – Biznes polega w dużej mierze na przekonywaniu i uważam, że przedsiębiorcy powinni posiadać taką umiejętność. Pokażę dwie strony medalu: jak skutecznie przekonywać innych do własnych poglądów i działań oraz bronić się w sytuacjach, gdy to inni chcą wpływać na nas
 
Pierwsze 5 osób, które zadzwonią do organizatora pod numer tel. 17 773 68 32 i podadzą hasło „Akademia AEROPOLIS” otrzymają ostatnie wejściówki na to wydarzenie.
 
Program wydarzenia
Inkubator Technologiczny PPNT, Jasionka
23 maja 2016 r.
godz. 8.30-9 rejestracja
godz. 9-9.30 wystąpienia RARR-u
godz. 9.30-11.30 Podstawowe techniki i narzędzia wpływu w biznesie – Tomasz Hermaniuk
godz. 11.30 – 12 przerwa kawowa, networking
godz. 12-13.30 Jak wpływać, by osiągnąć biznesowe cele – Marek Skała
godz. 13.30-14 lunch
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy