Reklama

Kraj

Debata prezesów na EKF Ubezpieczenia: nowe pokolenia klientów wymuszają zmianę naszych strategii biznesowych

PAP MediaRoom
Dodano: 04.10.2024
Fot. PAP - kadr z filmu
Fot. PAP - kadr z filmu
Share
Udostępnij

„Rynek ubezpieczeniowy przechodzi obecnie głęboką transformację pod wpływem klientów – zwłaszcza tych najmłodszych, którzy oczekują, że będziemy funkcjonować w sposób przypominający popularne platformy streamingowe. Nasze oferty i relacje z konsumentami mają być jasne, kompleksowe, intuicyjne. W związku z tym dotychczasowe modele biznesowe firm ubezpieczeniowych będą podlegały daleko idącym zmianom i modyfikacjom” – przekonywał Paweł Kacprzyk, prezes zarządu, Nationale-Nederlanden TU na Życie S.A.

Dobiegła końca druga edycja konferencji „EKF Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko”. 2 i 3 października w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, a także firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego dyskutowali o najważniejszych szansach oraz wyzwaniach stojących przed polskim sektorem w najbliższych latach.

Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy