Firma Kazar, która powstała w latach 90. w Przemyślu, otworzyła salon w Dubaju. Jest to drugi jej salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (obok salonu w Abu Dhabi) i czwarty na świecie. W Polsce przemyska firma liczy już 52 punkty i zapowiada dalszy rozwój sieci sprzedaży.
Drugi z salonów Kazar w Zjednoczonych Emiratach Arabskich został otwarty 14 maja br. w Dubaju, w centrum handlowym Dubai Festival City Mall, które uznawane jest za najbardziej atrakcyjne centrum handlowo-rozrywkowe w ZEA. Zdaniem ekspertów z Kazara, tamtejszy rynek jest wymagający. Klienci oczekują unikatowego stylu, precyzyjnego wykończenia, dbałości o każdy detal oraz zgodności z trendami z międzynarodowych wybiegów. Kazar w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oferuje m.in. specjalne klapki na koturnie – dzięki czemu galabija, którą noszą mężczyźni, nie dotyka ziemi.
Kazar oferuje obuwie damskie, męskie oraz torby, paski, a także środki do pielęgnacji wyrobów skórzanych. Firma rozpoczęła swoją działalność w latach 90. w Przemyślu. Początkowo kolekcja była dostępna w multibrandowych salonach obuwniczych. W 1996 roku otworzony został pierwszy firmowy salon marki w Katowicach. Obecnie sieć Kazar w Polsce liczy 52 punktów sprzedaży. Marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i została wyróżniona także na arenie międzynarodowej m.in. takimi tytułami jak: Fashion Retailer of the Year 2012, 2013 i 2014 czy Superbrands Created in Poland 2013. Rosną także obroty firmy. Przychód w 2014 roku zwiększył się o 12 proc. w stosunku do poprzedniego roku.