Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

Branża sukien ślubnych w czasach COVID-19 

A A A
Materiał Partnera

Dodano: 28-07-2021

Branża sukien ślubnych w czasach COVID-19 
Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na otaczającą nas rzeczywistość. Musieliśmy zmienić wiele obszarów naszego funkcjonowania: od pracy, przez spędzanie czasu wolnego po… śluby. Jak branża sukien ślubnych zmieniła się za sprawą pandemii?

Koronawirus: jedno z największych wyzwań w 2020 i 2021 roku


Wiele wskazuje na to, że lata 2020 i 2021 zapiszą się na stałe jako czas pełen restrykcji i obostrzeń. W wielu punktach użyteczności publicznej pojawiły się maseczki, a także obowiązkowe płyny do dezynfekcji dłoni. Czasem były one wymagane przez rząd, a czasem był to po prostu gest dobrej woli ze strony właścicieli działalności.

Czy uda nam się wygrać z koronawirusem? Tu zdania są podzielone. Wiele środowisk naukowych uważa, że COVID-19 w takiej lub innej formie pozostanie z nami już na zawsze, dołączając do grona infekcji sezonowych, jak grypa czy angina.
Reklama

Z drugiej jednak strony, ewolucja wirusa wzbudza wiele obaw. Każda kolejna mutacja zagraża nam coraz bardziej. Wzrasta zaraźliwość, a także ewoluują objawy. Doskonale widać to gdy porównamy ze sobą „pierwotnego” koronawirusa z odmianą Delta, której udział w skali zachorowań wciąż rośnie.

Oznacza to, że wiele branż staje przed koniecznością dopasowania się do nowych reguł gry. Jedną z nich jest oczywiście segment sukien ślubnych. Wchodzi on w skład nieco większego rynku usług weselnych, na który składa się wiele innych, nieco mniejszych, składowych.

Mówisz ślub, myślisz…


Wesele składa się z wielu elementów, na które zawsze trzeba patrzeć w ujęciu całościowym:

Suknia ślubna to nie tylko dodatek. To symbol pewnego etapu w życiu a często też materializacja wyobrażeń o samej sobie. Ciężko wyobrazić sobie tę uroczystość bez naszych rodziców czy dziadków, stąd na branży sukien ślubnych ciąży wielka odpowiedzialność, aby zminimalizować ryzyko infekcji. Przynajmniej tak wielka jak na restauratorach. Panna Młoda mogłaby przecież nieświadomie przenieść infekcję na swoich wszystkich gości weselnychmówi Adrian Latoszek z krawieckiego atelier sukien ślubnych Dama Couture.

Właśnie dlatego tak ważne jest umiejętne tworzenie nowych trendów. Co ważne, łączą one w sobie wymiar praktyczny oraz estetyczny. Skoro maseczki są obowiązkowe w wielu budynkach administracji publicznej, na przykład w Urzędach Stanu Cywilnego, to branża sukien weselnych powinna zrobić co w ich mocy, by stworzyć produkt, który spełni oczekiwania weselników.
Reklama

Można tu wskazać na przykład na piękne, ozdobne maseczki, które będą tworzyć z suknią ślubną spójną, przemyślaną całość. Takie dodatki w swojej ofercie ma na przykład firma Dama Couture, która bardzo dobrze wyczuła oczekiwania rynku. 

Jak nie patrzeć na maseczki czy przyłbice, raczej nie są one stylowe i estetyczne. Połączenie tradycyjnej maseczki z piękną kreacją dla panny młodej to zadanie niezwykle trudne do obronienia. Nawet jeśli goście wykażą się dużą wyrozumiałością, to obiektyw aparatu lub kamery pozostanie nieubłagany.

A przecież nikt nie chce, by na zdjęciach z tak ważnej ceremonii, jak wesele, pojawiła się choćby najmniejsza rysa w postaci brzydkich, burzących pieczołowicie dobranych kreacji, maseczkami lub przyłbicami, które przecież mają pomóc nam chronić zdrowie: tak nasze, jak i weselników.

Przyszłość branży sukien ślubnych


Na dziś dzień wiele wskazuje na to, że obostrzenia zostaną z nami na dłuższy czas. Problemem jest nie tylko koronawirus sam w sobie, ale też stosunkowo niski odsetek zaszczepionej populacji. Wiele wskazuje na to, że progu 80% nie uda się osiągnąć w Polsce jeszcze przez długi czas.

Co to oznacza dla branży weselnej? Kolejne restrykcje. Czasem mogą one przybierać formę lokalnych lockdownów, a kiedy indziej zmuszą weselników do noszenia maseczek, podczas gdy z tego obowiązku będą zwolnione na przykład osoby przebywające na świeżym powietrzu.
Reklama

Oznacza to, że takie akcesoria, jak maseczki, dzięki którym będzie można zachować estetyczną spójność kreacji panny młodej, zapewne pozostaną z nami przez dłuższy czas. Takie firmy, jak Dama Couture, które już teraz mają taki produkt w swoim portfolio, znajdą się tym samym na uprzywilejowanej pozycji.
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.