Reklama

Biznes

Czat internetowy, jako skuteczny element wielokanałowego systemu center contact.

Materiał Partnera
Dodano: 11.12.2020
52320_20-12-450_czat_internetowy-resizer-750q75
Share
Udostępnij
W dzisiejszych czasach jakość obsługi klienta ma naprawdę bardzo duże znaczenie, dlatego też usprawnianie działań w tym zakresie jest niezmiernie ważne. Miejmy, więc na uwadze to, że dobrze jest w swojej firmie zastosować nowoczesne narzędzia do obsługi klienta. Aby skutecznie realizować cele przedsiębiorstwa i przede wszystkim, aby w prawidłowy sposób zarządzać relacjami z klientem warto skorzystać z tak zwanego system CRM, czyli systemu informatycznego, który to skutecznie ułatwia obsługę klientów.

Dlaczego komunikacja omnichannel jest tak ważna?
Obecnie, aby zapewnić firmie sukces należy postawić na tak zwaną wielokanałowość, dzięki temu będziemy w stanie budować pozytywny wizerunek naszej firmy. Pamiętajmy, że dobrze byłoby gdyby klienci mogli kontaktować się z nami przy wykorzystaniu różnych kanałów kontaktu takich jak chociażby social media, komunikatory, live czaty no i oczywiście telefon, ponieważ to właśnie w takiej sytuacji będą oni mogli dowolnie wybrać, jaka forma kontaktu najlepiej im odpowiada.

Warto przy tym zaznaczyć, że bardzo dobrym narzędziem usprawniającym organizację obsługi klienta jest system Thulium posiadający wiele ciekawych modułów usprawniających komunikację, które to są przy tym bardzo dobrze ze sobą zintegrowane. Dzięki niemu pracownicy naszej firmy będą w stanie reagować na wszelkiego rodzaju zapytania klientów w bardzo szybki i sprawny sposób i tym samym znacząco podnieść efektywność swoich działań. Firma Thulium oferuje nam niezwykle skuteczny wielozadaniowy system center contact, który idealnie nadaje się do zarządzania relacjami z klientem. Warto podkreślić, że system ten posiada między innymi rozbudowaną funkcję czatu internetowego, który to w przypadku braku aktualnie dostępnych konsultantów zamienia się w formularz kontaktowy. Taki formularz kontaktowy jest wówczas obsługiwany tak samo jak wiadomość mailowa. Jakie więc zalety wynikają z zastosowania czatu internetowego na stronie naszej firmy?
 

Korzyści wynikające z zastosowania czatu internetowego na stronie firmy.
Na funkcje livechat decyduje się coraz więcej sklepów internetowych. Jest to chętnie stosowane rozwiązanie, ponieważ to właśnie czat internetowy jest w stanie zachęcić klientów do kontaktu z naszym przedsiębiorstwem. Decydując się na umieszczenie czatu internetowego Thulium na stronie firmy zyskujemy naprawdę wiele. Dzięki temu narzędziu jesteśmy w stanie zaangażować klientów w rozmowę, a także znacząco poprawić jakość obsługi. A wszystko to jak wiadomo prowadzi do zwiększenia sprzedaży i tym samym zwiększenia zysków. Moduł czatu internetowego posiada, bowiem wiele przydatnych funkcji między innymi: dystrybucje ruchu, czyli automatyczne przekazywanie wiadomości do innego agenta, w sytuacji, gdy dany konsultant nie może w danej chwili odpisać, łatwy w obsłudze kreator, dzięki któremu w prosty sposób dostosujemy wygląd czatu do swojej strony www, a także automatyzacje z chatbotem czy też pogląd na żywo wprowadzanej przez klienta treści wiadomości czyli tak zwany sneak peek. Wszystko to zdecydowanie usprawnia pracę konsultantów i pozytywnie wpływa na odbiór naszej firmy przez klientów.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy