Reklama

Biznes

Inglot – nowe otwarcie salonu w Dubaju

Anna Olech
Dodano: 16.06.2014
13207_10431446_649814598422031_1403392571519883151_n
Share
Udostępnij
Po niezwykłej metamorfozie salonu Inglot na nowo otworzył sklep w dubajskim Mall of the Emirates, jednej z największych galerii handlowych na świecie. Przemyska marka kosmetyków w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zyskała ogromną popularność, więc wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. W otwarciu salonu uczestniczyła rosyjska supermodelka Victoria Bonya, która jest ambasadorką marki. 
 
Arabskie kobiety bardzo cenią i poważają kosmetyki Inglota. Zwłaszcza kosmetyki do oczu, ponieważ ubrane w abaje zasłaniające całe ciało, to na oczach mogą zwrócić uwagę. A cienie do powiek Inglota są nie tylko bardzo intensywne, ale też gama kolorystyka jest niezwykle bogata. To tłumaczy sukces marki z Podkarpacia na tamtejszym rynku. Salon w Dubaju był 400 sklepem firmy, która jest obecna w ponad 50 krajach na 6 kontynentach. Otwarto do w lipcu 2013 r., a przed kilkoma dniami nastąpiło ponowne otwarcie po całkowitej metamorfozie tego miejsca. Salon Inglota znajduje się w najbardziej uczęszczanej części Mall of the Emirates w Dubaju, jednej z największych galerii handlowych na świecie. Mieści się tam 560 butików najbardziej rozpoznawalnych marek, centrum sztuki, ogromne centrum rozrywkowe, a także kryty stok narciarski z parkiem śnieżnym.
 
Światowa ekspansja Inglota rozpoczęła się w 2006 r. Pierwszy sklep założono w Kanadzie, a dziś istnieje ich ponad 400, w większości w systemie franczyzowym. Trafiają do nich kosmetyki wyprodukowane w 95 proc. w fabryce w Przemyślu (pozostałe 5 proc. produkcji odbywa się na terenie UE). Dziś Inglot to najbardziej rozpoznawalna na świecie polska marka konsumencka.
Share
Udostępnij
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasi partnerzy