Reklama
REKLAMA
Automatycznie wyświetlimy artykuł za 10 sekund
Przejdź do artykułu
Reklama
Reklama

W sieci potrafimy wypromować każdy produkt i usługę!

A A A
Opracowanie Aneta Gieroń

Dodano: 29-07-2021

Od lewej: Monika Duda-Kawa i Ewelina Komsa. Fot. Archiwum RARR

Od lewej: Monika Duda-Kawa i Ewelina Komsa. Fot. Archiwum RARR

Internet zdominował nasze życie. W rzeczywistości covidowej i postcovidowej nikt już nie ma wątpliwości, że działalność biznesowa, sprzedaż produktu czy usługi, bez skutecznej promocji w sieci jest niemożliwa. Wie o tym doskonale Ira-Net sp. z o.o., która kilka lat temu rozpoczęła działalność w Inkubatorze Technologicznym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce. Firma założona przez Davida Abady i Beatę Pisulę (przed laty współproducentkę kinowego przeboju „Dzieci Ireny Sendlerowej”), oferuje spersonalizowane kampanie reklamowe w sieci oraz cyfrowe usługi marketingowe w Polsce i za granicą. Gwarancją ich skuteczności jest platforma Tal-com należąca do Ira-Net, dzięki której artykuły, landing page i banery każdego dnia docierają do tysięcy użytkowników na całym świecie.
Reklama
 
Agencja marketingowa specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych wykorzystując do tego artykuły sponsorowane oraz landing page’e, które umieszczane są na: platformie Tal-com a następnie promowane w sieci m.in. na firmowych Fanpage’ach o dopasowanej tematyce np. Biznes, Rozrywka, Kultura, Rodzina, Polska, oraz w innych mediach, jak Linkedin czy Instagram. Reklamy klientów wyświetlają się także wewnątrz treści na portalach: Onet, Interia, Bussines Insider, MSN Poland, CDA.pl, Kozaczek i wiele innych.
 
- Wszystkie te artykuły są targetowane, czyli trafiają do wyselekcjonowanej grupy osób zainteresowanych konkretnym produktem albo usługą – tłumaczy Monika Duda-Kawa, Specjalista ds. Marketingu i obsługi Klienta w Ira-Net. – To oznacza, że obsługujemy zarówno duże, międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze spółki, którym pomagamy na każdym etapie rozwoju ich biznesu. Począwszy od tworzenia stron internetowych, sklepów cyfrowych, przez wykreowanie i realizację kampanii marketingowych w sieci z wykorzystaniem treści i banerów reklamowych. Jesteśmy idealnym partnerem dla każdego, komu zależy na zbudowaniu rozpoznawalności swojej marki, dotarciu do potencjalnych klientów lub zwiększeniu sprzedaży na własnej stronie internetowej. Podpowiadamy, jakie wybrać media społecznościowe i gdzie warto promować kampanie marketingowe. Gwarantujemy spektakularne zwiększenie ruchu użytkowników na stronach firm, co niekoniecznie musi kosztować setki tysięcy zł. 

Klienci, którzy korzystają z Tal-com mają zagwarantowaną 12-miesięczną obecność na platformie, która oprócz reklam zawiera też codziennie aktualizowane treści poświęcone gospodarce, kulturze, biznesowi, nieruchomościom, czy lifestylowi. W ramach platformy Tal-com działa również e-bazar, gdzie można sprzedawać i kupować produkty, podobnie jak to funkcjonuje chociażby na Allegro.
Reklama
 
- To sprawia, że na współpracę z nami decydują się przedstawiciele bardzo różnych branż: hotelarskiej, deweloperskiej, motoryzacyjnej, lotniczej, kosmetycznej, modowej, ale też organizatorzy największych wydarzeń kulturalnych i społecznych – wylicza Ewelina Komsa, Specjalista ds. Marketingu w Ira-Net. – W przypadku deweloperów bardzo popularny jest tzw. landing page, czyli przekierowanie z naszej platformy do konkretnego ogłoszenia. Dzięki temu możemy poznać nie tylko ogólną ofertę nieruchomości, ale szczegółowe informacje o każdym z mieszkań oferowanym w konkretnym budynku, pod konkretnym adresem w wybranym przez nas mieście. 

Z oferty Tal-com korzystają firmy z całego świata. Najwięcej jest klientów z Polski, Izraela, Indii i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Treści publikowane na Tal-com ukazują się w czterech językach: polskim, angielskim, hebrajskim oraz w języku hindi.
 
- Każda kampania jest dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta – innego targetu użyliśmy do promowania chociażby Hotelu w Arłamowie, a innego do sprzedaży części wykorzystywanych w przemyśle motoryzacyjnym - mówi Monika Duda-Kawa. – Najważniejsza jest skuteczność i efektywność naszych działań. By te były naprawdę dobre, trzeba co najmniej 3 miesięcy działań marketingowych w sieci. Jeśli ktoś uważa, że jednorazowe kampanie w Internecie przynoszą skutek, jest w błędzie. To zawsze muszą być przemyślane i długofalowe działania, tym bardziej, że żyjemy w świecie, w którym codziennie zalewają nas tysiące informacji. Sztuką jest wybierać te kanały i narzędzia, które z celowaną treścią trafiają do najlepszej grupy odbiorców.
Reklama

Każdy nowy klient Tal-com ma do wyboru cztery pakiety marketingowe. W pierwszej kampanii otrzymuje gwarancję w ciągu miesiąca od 200 tys. do 400 tys. wyświetleń reklamy artykułu opisującego konkretny produkt albo usługę oraz minimum 5 tys. kliknięć w artykuł. W kolejnych pakietach promocji jest to od 500 tys. do 1 mln wyświetleń reklamy w ciągu miesiąca oraz co najmniej 14 tys. kliknięć w artykuł lub landing page (sumarycznie). Przy jeszcze większym zaangażowaniu osiąga się wyniki na poziomie od 1 mln do 1 mln 800 tys. wyświetleń na miesiąc oraz min. 30 tys. przejść do artykułu lub landing page’a. Największy pakiet, czyli Kampania Max oferuje 4 artykuły sponsorowane na miesiąc oraz od 2 mln do 6 mln 400  tys. wyświetleń reklamy artykułu potencjalnego klienta. W skład kampanii wchodzą również dodatkowe usługi takie jak: landing page, gwarancja kliknięć w artykuł – ok. 60 tys., prowadzenie dedykowanego Fanpage’a oraz podsumowanie działań w formie szczegółowego raportu.
Reklama
Reklama
Reklama
zobacz więcej

POLECANE

Money.pl - Kliknij po więcej
Giełda
GPW 2021-09-17 18:58
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-09-17
USD 3,8882 +0,09%
EUR 4,5789 +0,12%
CHF 4,1929 -0,30%
GBP 5,3633 -0,12%
Wspierane przez Money.pl
Money.pl - Kliknij po więcej
Surowce - notowania online
Nazwa Jednostka Wartość [USD] Zmiana Ostatnia zmiana
 Złoto uncja 1731,30 +0,00% [21:59]
 Ropa brent baryłka 64,38 +0,00% [21:58]
 Pallad uncja 2680,00 +0,00% [21:57]
 Platyna uncja 1191,10 +0,00% [21:59]
 Srebro uncja 25,11 +0,00% [21:59]
Wspierane przez Money.pl
RZESZÓW WEATHER
Reklama

NASI PARTNERZY

zamknij

Szanowny Czytelniku !

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Zgadzam się” lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy SAGIER Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i w aplikacjach w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty) w tym na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie takich znaczników, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu” lub zamknij to okno.
Jeśli nie chcesz wyrazić zgody, kliknij „Nie teraz”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz edytować zakres zgody, w tym wycofać ją całkowicie, przechodząc na naszą stronę polityki prywatności. Powyższa zgoda dotyczy przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych Zaufanych Partnerów. Zaufani Partnerzy to firmy z obszaru e-commerce i reklamodawcy oraz działające w ich imieniu domy mediowe i podobne organizacje, z którymi Grupa SAGIER współpracuje.
Podmioty z Grupy SAGIER w ramach udostępnianych przez siebie usług internetowych przetwarzają Twoje dane we własnych celach marketingowych w oparciu o prawnie uzasadniony, wspólny interes podmiotów Grupy SAGIER. Przetwarzanie takie nie wymaga dodatkowej zgody z Twojej strony, ale możesz mu się w każdej chwili sprzeciwić. O ile nie zdecydujesz inaczej, dokonując stosownych zmian ustawień w Twojej przeglądarce, podmioty z Grupy SAGIER będą również instalować na Twoich urządzeniach pliki cookies i podobne oraz odczytywać informacje z takich plików. Bliższe informacje o cookies znajdziesz w akapicie „Cookies” pod koniec tej informacji.

Administrator danych osobowych

Administratorami Twoich danych są podmioty z Grupy SAGIER czyli podmioty z grupy kapitałowej SAGIER, w której skład wchodzą Sagier Sp. z o.o. ul. Mieszka I 48/50, 35-303 Rzeszów oraz Podmioty Zależne. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy, w tym klienci.
PODMIOTY ZALEŻNE:
http://www.biznesistyl.pl/
http://poradnikbudowlany.eu/
http://modnieizdrowo.pl/
http://www.sagier.pl/
Jeżeli wyrazisz zgodę, o którą wyżej prosimy, administratorami Twoich danych osobowych będą także nasi Zaufani Partnerzy. Listę Zaufanych Partnerów możesz sprawdzić w każdym momencie na stronie naszej polityki prywatności i tam też zmodyfikować lub cofnąć swoje zgody.

Podstawa i cel przetwarzania

Twoje dane przetwarzamy w następujących celach:
• 1. Jeśli zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi zapewniającej Ci możliwość zapoznania się z jednym z naszych serwisów w oparciu o treść regulaminu tego serwisu), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
• 2. Zapewnianie bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszanie naszych usług i dopasowanie ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach), jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług (np. jeśli interesujesz się motoryzacją i oglądasz artykuły w biznesistyl.pl lub na innych stronach internetowych, to możemy Ci wyświetlić reklamę dotyczącą artykułu w serwisie biznesistyl.pl/automoto. Takie przetwarzanie danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów.
• 3. Za Twoją zgodą usługi marketingowe dostarczą Ci nasi Zaufani Partnerzy oraz my dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele chcieliby mieć możliwość przetwarzania Twoich danych związanych z odwiedzanymi przez Ciebie stronami internetowymi. Udzielenie takiej zgody jest dobrowolne, nie musisz jej udzielać, nie pozbawi Cię to dostępu do naszych usług. Masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.

Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy, przez czas jej wykonywania i ewentualnie okres przedawnienia roszczeń z niej (zwykle nie więcej niż 3 lata, a maksymalnie 10 lat), a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.

Przekazywanie danych

Administratorzy danych mogą powierzać Twoje dane podwykonawcom IT, księgowym, agencjom marketingowym etc. Zrobią to jedynie na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych zobowiązującej taki podmiot do odpowiedniego zabezpieczenia danych i niekorzystania z nich do własnych celów.

Cookies

Na naszych stronach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty z Grupy SAGIER oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą dopasowywać reklamy do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem. Pod tym linkiem znajdziesz także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Twoje uprawnienia

Przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas, inne podmioty z Grupy SAGIER i Zaufanych Partnerów:
1. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać (cofnięcie zgody oczywiście nie uchyli zgodności z prawem przetwarzania już dokonanego na jej podstawie);
2. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pod tym adresem znajdziesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych i Twoich uprawnień.